sepid

من نه شاعرم نه نویسنده بیکارم

sepid

من نه شاعرم نه نویسنده بیکارم

بی خود با خود .......

    نیازمندیها

                                        مشغله دارند

آدم ها به استخدام کاغذپارها

                                        بیکارند  

درآمدشان بد نیست


همیشه نیازمندیهای خود را می شمارند

بد بختی امروز را با روزنامه ی فردا پاک می کنند

مسیر خوشبختی را با زبانشان طی ......


از بیکاری خود می دزدند


نذر امامزاده ی غیب میکنند


                                    آیا  فردا روزنامه ها می نویسند  ؟؟


          به پدیده نو ظهور بیکار نیازمندیم








نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 02:19

من شاعر نیستم
ولی زیبا بود .
به نظرم برای تصویر کردن جنون غیر از جمع اضداد باید از چابکی بیشتری استفاده میشد!
نمیدونم ولی حس می کنم شعر یه مقدار ایستاست ولی جنون به شدت پویاست.
ضمننا حس می کنم رشته کلام یه جایی در رفته" عکسی از استخوان لیسی ..."
ممنون

ممنونم بابت نظر دادن .
خوشحالم تونستم تا حدودی درک متقابل ایجاد کنم

ساحل ناصری چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 14:28 http://www.taranomeqalam.blogfa.com

دروغ چرا؟ راستش نفهمیدم

راحیل ماندگار پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 22:58 http://RAHILMANDEGAR.PERSIANBLOG.IR

سلام
دوست عزیز نوشتتون منو یایه نوشته ی زیبا انداخت:
عروسک ها می آیندو می روند
عروسک ها می خندند
عروسک ها گریه می کنند
و
دنیا با عروسک هایش بازی می کند...

طاهره شنبه 15 تیر 1392 ساعت 20:41

سلا دوستم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد