sepid

من نه شاعرم نه نویسنده بیکارم

sepid

من نه شاعرم نه نویسنده بیکارم

سپید کوتاه

1. دست میدهی  

تمام سربازهای بازی

به خودکشی خیانت می کنند

این دست

چیزی که شعر می شود

تویی


2. دوز بی خوابی من بالاست

نوستراداموس

زیر خواب تو نمی شوم

فاتحه ی بیداری را زیر لب میخوانم


  3.گرگم به هوای ناشیانه ی خدا


جاذبه ازدهن نیوتن افتاد


به هوای اعتراف.....


امروز سیب را سیب زمین میزند

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
معصومه کهندانی چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 19:41

سلام.مفهوم آخری از همه روشن تره و به قول زهرا بقیه مثل معما هستن..به نظرم چندتا کارای قبلی بهتر از1و2بودن.

شهلا.چ چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 18:01

اقای صداقت حقیقتش رو شعرهاتون باید فکر کرد بعد نقد نوشت .اما از سپید شماره یک خوشم اومد چون بیشتر فهمیدمش .بقیه مثل مسایل ریاضی میمونه منم که از ریاضی همیشه فراریم شرمنده.

زهرا یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 12:37

در این که شما انقد با تجربه اید شکی نیست!!!
با سیرترشی یا بدون سیرترشی مهم اینه که یکی هست ....
و ما تجربه هامون تمیزه !
با سیرترشی اینکارو نمی کنیم!
حتی همه ی مادروپدر ها سر سفره میگن خانوم اگه سیرترشی خوردی منم بخورم یا برعکس :)
به هر حال رمنده که کامنتتو تایید نمی کنم
چون ی جورایی در خور شخصیت تو و من و صاحب شعرام نیست!
از شعرات سومی رو شعر می دونم بقیش ی معماس
انقد افراط و تفریط خوب نیست

شب نم چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 20:25 http://shasoosa7.blogfa.com

من تا امروز که اینا رو خودت بخونی ۲ و ۳ رو اشتباه می خوندم... و هیچ چیز ازشون نمی فهمیدم...

محراب یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 10:50 http://mehrabesokhan.blogfa.com

سلام
2 خیلی زیبا بود. با آرزوی موفقیت . (با اجازه تون 2 رو در ماه دلتنگ مینویسم) فقط عنوانی براش انتخاب کنین و برام بفرستین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد