sepid

من نه شاعرم نه نویسنده بیکارم

sepid

من نه شاعرم نه نویسنده بیکارم

من مرده ام ......

من مرده ام

 گاهی آنقدر خواب تورا می بینم

به سرم میزند کابوس بیداری را بکشم

می دانم

مرگ تدریجی مردی که جنون داشت

خبر داغ جهان نمی شود


زل زدن به دفتر نقاشی

سیاه بازی کودکانه

خط خطی کردن دیوار تنهایی

 تورا با تمام مداد رنگی های دنیا سپید میکشم


روح دربه درم تومور ملاقات های شبانه را بیمار است

لمس فیلم سینمایی آغوش مریم

درمان درد من است


رویای بوسیدنت بلوریست

میترسم ببوسمت لبهایت لبپر بشود


در تنت فستیوالی از رنگهاست

بعد از باریدن من


خورشید برای دیدن رنگین کمانت می تابد


بیمارم

لبخند نیش دار تو به پایم می پیچد

میکشد مرا به دریای شیدایی


با خودم نیست فکر میکنم همه ی مریم ها مردم آزارند

من مرده ام

آغوش تو آرام گاه من است

مریم

الهه ی که به خواب من می آیی

باور بکنی یا نکنی من از تو

عشق باردارم

نظرات 7 + ارسال نظر
ابی قاسمی یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 14:05

درود بر دوستم علی
ارتباط بین بندها رو ضعیف دیدم و اینکه خیلی رو بود.
حرف یا کشف تازه ای هم نداشت،
وبه نظرمن نبودن بعضی واژه ها بیشتر به کارت کمک میکرد تا بودنش( تومور،سینمایی،لبهایت لب پر شود)یه جورایی توضیح اضافن، واگه نباشن هم اتفاقی نمی افته.
آخراشم آوردی که:باخودم نیست... که اگه منظورت تقصیر من نیست هست، اصلن نمیرسونه، واگه منظورت چیز دیگریست،که هیچی.
در آخر هم یه پیشنهاد: گاهی آنقدر خوابت را می بینم که...
موفق باشی دوستم و ممنون به خاطر شعرت.

aram دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 23:28

nemishnasid







chetor????????????????????

خوشبختانه نمیشناسم
درجریان باشید از تایید کامنت اشخاصی که جرات معرفی خودشون و ندارند معذورم

aram جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 22:58

bavaram nemishavad




in sahel b to

saye hayash ham

ghorob mikonad ...

من شمارو میشناسم ؟

طاهره جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 13:05

سلام دوستم
تصویر وبلاگت خیلی زیباست
و اینکه
کاملا منظوره جمله اول وبلاگ مشخصه
این شعرتم دوست داشتم
ب امید روزی که خودت و شاعر بدونی

aram شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 19:51

mosafere khiale b enteha


nahayate mahali az ebteda

bavar nakon aram hasti..............



zale sar sepide siah del ....

namist barazande baraye to

راحیل ماندگار پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 10:21 http://WWW.RAHILMANDEGAR.PERSIANBLOG.IR

سلام مرسی ک بهم سر زدید
خوشحال می شم نظرتون رو راجع ب باور و عروس مهتاب هم بدونم..

معصومه کهندانی سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 21:53 http://yekiboodyekinabood.loxblog.com

سلام.

خوب بود و نسبت به شعرای قبلیتون واسه من قابل فهم تره و البته متفاوته.

سال نو مبارک.


موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد